Aöf 5-6 Ocak Güz Dönemi Ara ( Vize ) Sınavı Sonuçları Ne Zaman Açıklanır!

Admin 7 Ocak 2013 102

Aöf 5-6 Ocak Güz Dönemi Ara ( Vize ) Sınavı Sonuçları Ne Zaman Açıklanır!

Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Aöf 5-6 Ocak Güz Dönemi Ara Sınavı geçtiğimiz haftasonu gerçekleşti. Sınavdan çıkar çıkmaz yüzbinlerce öğrencinin düşündüğü tek şey 5-6 Ocak Güz Ara Sınav sonuçlarının ne zaman açıklanacağı idi. Finallerin 1 aydan biraz daha fazla bir zaman sonunda yapılacağını düşünerek açıköğretim öğrencileri güz dönem 5-6 Ocak ara sınav sonuçlarının bir an önce açıklanması beklemektedir. Şimdi hiç durmadan 9-10 Şubat’ta yapılacak olan Güz Dönemi Dönem Sonu ( Final ) Sınavına çalışmaya devam etmemiz gerekiyor. Ara Sınavda çoğu bölümün kitaplarının ilk 4 ünitesinden sorumlu idik. Dönem sonu sınavında ise kitaplarda bulunan üniteleri tamamından sorumlu olacağız. ( Buyıl dağıtılan yeni kitaplar baz alınarak )

 

Aöf 5-6 Ocak Sınav Sonuçları Ne Zaman Açıklanır?

Aöf 5-6 Ocak Sınav Sonuçları Ne Zaman Açıklanır?

Şimdi bütün aöf öğrencilerin beklediği şey biz finallere neye göre çalışacağız, hangi dersten kaç aldığımız bilemezsek hangi derse ağırlık vereceğiz soruları ile Ara sınav sonuçlarının ne zaman açıklanacağı beklentisidir. Normal şartlarda aöf sınav souçları sınavın yapıldığı tarihten itibaren 25-30 gün arasında açıklanmaktadır. Bu yıldan itibaren 2 sınavın arasının kısa olması sebebi ile sonuçların 30 gündne daha önce açıklanacağını ama 20 gündende az olmayacağını tahmin etmekteyiz. Bizim tahminlerimize göre 5-6 Ocak 2013 aöf Güz Dönemi Ara Sınav Sonuçları 21-26 Ocak arasında açıklanacaktır.

 

AÖF 5-6 OCAK SINAV SONUÇLARI AÇIKLANDI!!

Aöf Sınav Sonuçları Öğrenme Adresi : TIKLAYIN

 

Ara sınav sonuçlarını beklemedne derslerinize çalışmaya devam etmenizi öneriyorum. Unutmayın arkadaşlar Ders Geçme Notunuz hesaplanırken Ara sınavda aldığınız notun %30 ile Finalde aldığınız notun %70′i toplanır ve sizin ders geçme notunuzu oluşturur. Yani finaller ara sınavdan daha önemlidir.

 

Hepinize şimdiden finallerde başarılar diliyorum…

 

102 Soru Sorulmuş. SORU/YORUM YAZMAK İÇİN SAYFANIN EN ALTINA İNİN. »

  1. VidVide 28 Aralık 2013 at 12:49 - Cevaplamak İçin TIKLAYIN

    AÖF Sınav Sonuçları (5-6 Ocak AÖF sınavı 2013)

  2. Egitim-Dünyası.net 24 Aralık 2013 at 11:02 - Cevaplamak İçin TIKLAYIN

    5-6 Ocak 2013 AÖF Vize Sınav Giriş Belgeleri | Gri Bilge aracılığıyla

  3. akerdersevi 23 Aralık 2013 at 11:08 - Cevaplamak İçin TIKLAYIN

    Yarın sınavı halledim 5-6 ocak da aöf’ü halledim gerisi kolay lan vallaha kolay bak. Ama şunu anladım beni hamal yapın ama ders çalış demeyn

  4. tarifvekadin 21 Aralık 2013 at 12:32 - Cevaplamak İçin TIKLAYIN

    5-6 Ocak 2013 Aöf Açıköğretim Sınav Sonuçları: 5-6 Ocak 2013 tarihinde yapılan aöf sınav sonuçları ne zaman açık…

  5. hilal akansel 3 Şubat 2013 at 20:52 - Cevaplamak İçin TIKLAYIN

    bu kadar berbat bi site olamaz işimizi zorlaştırmak için ne warsa yamışsınız bi sınav sonucunu ögrenmek için kırk takla atıyoruz rezillik.başka bişey degil.ayrıca bilgisayar dehası olmak zorunda degilim.adam gibi ana sayfana bi buton koy herkes insan gibi ögrensin adı üstünde açık ögretim.sıçık ögretim degil yani kardeşiiiiiim…

  6. Sevinç Şaşmaz 29 Ocak 2013 at 10:39 - Cevaplamak İçin TIKLAYIN

    Bir an önce site açılsada sonuçları öğrensek sinirden bilgisayarı kırıcam

  7. ARAL YÜCE 24 Ocak 2013 at 14:59 - Cevaplamak İçin TIKLAYIN

    BÜTÜNLEME VAR YÖK TARAFINDAN ZORUNLU HALE GETİRİLDİ BİRAZ GAZETE OKUYUN

  8. cengiz güler 24 Ocak 2013 at 08:11 - Cevaplamak İçin TIKLAYIN

    arkadaşlar neyaparsanız yapın ne söylerseniz söyleyin ama fakülte yönetimi bence en ince ayrıntısına kadar düşünüyor bence maillere baktım hiç hayırlısını isteyeniniz yok bence sonuçta ders çalışmamız gerekiyor gerisi boş slmlar

  9. ELA 21 Ocak 2013 at 13:33 - Cevaplamak İçin TIKLAYIN

    Arkadaşlar final sınavunda ilk ünitelerden kaç soru çıkacak

  10. kemal gören 17 Ocak 2013 at 22:49 - Cevaplamak İçin TIKLAYIN

    gençler efsane geri geliyor 9 ile 10 nun da şimdiden kazanız mübarek olsun

  11. gökhan şeker 17 Ocak 2013 at 16:29 - Cevaplamak İçin TIKLAYIN

    işletmelerde sosyal sorumluluk ve etik sorularının a b c d kitapçıklarında da 4 sorunun cevabı kitaptaki bilgiler karşılaştırılarak kesinlikle yanlış olduğu görülmüştür.ne olacak peki böyle? asıl cevap anahtarını baz alırlar umarım. 4.sınıf işletme okuyan arkadaşlar! Ya final konuları vizedeki konular gibi karışık ve uzun değil çıkacak sorular resmen kendini belli ediyor.hepinize başarılar diliyorum…

    • mst24 19 Ocak 2013 at 13:15 - Cevaplamak İçin TIKLAYIN

      evet arkadaşlar haklısınız işletmelerde sosyal sorumluluk ve etik dersi cevap anahtarı yanlıştır.
      ben itirazda bulundum sonucu bekliyorum. herkese başarılar dilerim final sınavında.

    • mst24 21 Ocak 2013 at 22:34 - Cevaplamak İçin TIKLAYIN

      Arkadaşlar itirazım sonucunda bana gönderilen mail’de cevap anahtarı düzeltilmiştir diyorlar fakat hala sorunun 1 tanesi yanlış etkilenenler görüşü olmalı doğru cevap dikkat edin. ikinci bi itirazda bulundum başarılar herkese.

  12. nur çağlar 17 Ocak 2013 at 00:00 - Cevaplamak İçin TIKLAYIN

    arda tc kodlamayı unutmussunya sonuçlar açıklanınca ne oldugunu yazarmısın.

  13. güler 15 Ocak 2013 at 07:37 - Cevaplamak İçin TIKLAYIN

    ARKADAŞLAR HEPİNİZE MERHABA. MÜBERRA HN UMARIM YAZDIKLARIMI OKURSUNUZ 4.SINIF İSL SOSYAL SORUMLULUK VE ETİK SORU VE CEVAPLARI İÇİN DEDİKLERİNİZ DOĞRU CEVAP ANAHTARI YALNIŞ BENDE SİZİN VERDİGİNİZ YANITLARA KATILIYORUM PEKİ SİZ BUNLA ALAKALI DİLEKÇE FALAN YAZDINIZMI BENDE YAZMAYI DÜŞÜNÜYORUM TOPLU İTİRAZ OLURSA DİKKATE ALINIR YANİ BURDA DUYURAMAYIZ SESİMİZİ AÖF DİLEKÇE YAZIP FAKS YOLLAMAK GEREK.

  14. abuzer 14 Ocak 2013 at 20:07 - Cevaplamak İçin TIKLAYIN

    merhaba ben kamu yönetimi öğrencisiyim 2.sınıfdan hiç dersim yok 1.sınıfdan mat ve muhasebe var bu dersleri verirsem önümüzdeki yıl 3 ve 4 ün bütün derslerini verebilirmiyim.şimdiden teşekkürler

Sorunuzu/Yorumunuzu Buradan Yazabilirsiniz »